søndag, september 24, 2006

Tid for Kermesse


Endelig kom dagen me så lenge har snakka om! Dagen for Kermesse! I kjent stil kommer de som skal hjelpe til ruslende i halv 11 tiden, da vi egentlig skulle ha begynt kl 10. Vi var langt fra klar kl 10. Men det var ingen fare, besøkende stod ikke akkurat i kø klokken 10 (bare en). Dagen gikk rolig for seg med noen besøkende her og da, men antallet var ikke akkurat overveldende i forhold til at vi hadde delt ut nesten 6000 flyers! Men det var i alle fall ingenting å si på været og stemningen! Vår Herre glimtet til med strålende vær, noe som passet oss ypperlig for vi hadde ikke tatt med i beregningen at det kunne bli regn! Maten var billig og afrikansk! Jeg tror ikke vi har noe å grue oss til i Mali hvis de spiser sånn mat til vanlig! Herlig herlig!


Høydepunktet var konserten med gospelgruppen "Elikya" som betyr håp. Kirken ble stappfull, og vi fikk endelig brukt discolysene som vi fant tidligere i uka! God stemning! Arrangementet trakk til seg forskjellig folk. Sveinung fikk bryne seg på noen Darwinister som dumpet innom. Resultatet var i alle fall mindre fordommer mot kristne! De likte seg veldig godt i omgivelsene, og vi tror og håper de kommer tilbake!

Ellers så kan jeg fortelle at frisbeene er bestilt og er på vei til Mali! Antallet ble 180! Det skulle holde! Idag var jeg med på søndagskolen. Det var gøy! Vi jobber også med å legge ut noen vitnesbyrd som vi har fått høre! Det kommer i løpet av noen få dager! I kveld så skal vi på middagsbesøk, og i uken som kommer skal vi holde flere gitarkurs og teknikerkurs! Nye bilder er forresten lagt ut!

Jeg har fått ein del kommentarer på håret mitt frå en del av dere. Til dere og alle andre vil jeg bare si: Eg har IKKJE bleika håret mitt! Me drive ikkje med sånt! Bare spør Geir Langen, han kan fortella dokke at sånn blir det om sommaren!

2 Comments:

At mandag, 25 september, 2006, Anonymous Anonym said...

eg trudde faktisk åg at d va någe kjemikalier i detta håret, å eg har sitt d live...jaja..

 
At onsdag, 27 september, 2006, Blogger Sveinung said...

hihi. haaret blir sânn om sommaren. ferdig med det. Me har tenkt aa kluppa oss. Tenkte me skulle ta ein fransk ein, og gaa til den lokale frisoersjappa og be om full overhaling i toppetasjen!

 

Legg inn en kommentar

<< Home