mandag, april 24, 2006

Fart på sakene!

Vel vel godtfolk! Då har me endelig fått litt fart på sakene.
Som bildet antyde så har me fått kontrakten av Normisjon, så nå gjenstår det barra å signera. Visum e på vei, og me har såvidt begynt å planlegga Frankrike. Me har nå hørt at det finnes ein menighet i Paris som godt kan tenke seg å ta imot oss, der vi kanskje kan bo mot at vi stiller oss til disposisjon for dem og Herren. Kan det bli bedre? Mer info komme om denna saken straks det e i boks!

I mellomtiden har eg og vore på tur i Bodø der eg traff på ein kar som hadde vore 12 uker i Mali. Det han kunne fortella va at når han kom te Mali så va det akkurat som om han kom him. Han sa det føltes som om han hadde levd i bakvendtland, men når han kom te Mali så blei ting riktig. Eg vett ikkje om me får samme aha-opplevelse som han gjorde, men eg glede meg i alle fall ikkje mindre te å komma ner å oppleva Afrikaneranes gjestfrihet.

Snakkes!