torsdag, september 28, 2006

Frisbeer på jordomseiling!

Tenkte at eg sko sjekka om pakken vår va godt på vei te Mali idag. Te min store forskrekkelse så fant eg shippingadresså:
c/o La directrice Berit Bakke
Hans Kristian Vea
Mission Protestante
Norvegiènne
Bamako, Rogaland BP 2402
Norway
+33 675388420

En salig blanding og norsk og malisk adresse og et fransk telefonbummer!Det e vel kanskje det me kalle brukerfeil! Lure på kor dei havne hen! Det går nok bra! Ellers så har me vore eletrikerar idag og innstallert spotlight te scenen og lys på ungdomsrommet! Eg velge å ikkje opplysa om kor mongen gonger strømmen gjekk, men eg kan fortella at det va mer enn 1 gong! Men nå verke alt som det ska og me e klar for mer moro! I mårå satse me på godvær og tar i så fall turen te Disneyland etter råd fra dokke! Takk ska dokke ha!

1 Comments:

At fredag, 29 september, 2006, Blogger Lillian said...

Posten e kje alltid lika stabil nei, d har eg jammen meg erfart itte ein sommar i deiras verksemd;) Mn du ska sjå d går seg te, lett! Ha ein fortreffelige tur i disneyland! Keep up the god work, Gods work!:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home