torsdag, februar 08, 2007

Hallelujastemning i leiren


Gutta boys feirer stort om dagen. I går fikk mot alle odds våre freesbeer! 160 i tallet directly from United States. De kommer ulovlig seint. Vi hadde allerede kansellert bestillingen, og fått pengene tilbake. Freesbeekompaniet hadde sverget på at de aldri skulle sende pakker til Mali igjen, og alt håp var i grunnen ute. Livsloven i Mali slo til igjen. Når enden er god har dagen passert i fred, selv om ting tar 4 mnd og lang tid, så ordner det seg alltids..

5 Comments:

At fredag, 09 februar, 2007, Anonymous Anonym said...

Gratulera me frisbee-ar! Ting tar ti i Afrika ja..:)Men d va kje d eg sko sei! Slite me legga inn kommentarar her eg,så eg jere barra et nytt forsøk.. å har dåkke kåra ein vinnar på konkurransen av bildene elle??:)

 
At fredag, 09 februar, 2007, Anonymous Anonym said...

Det ordne seg alltid for snille gutter ;) Mmbah... Ser ut til å steme stort sett hele tiden. Lykke til med frisbee-evangelisering! Det går nok strålende.. enshalla

 
At lørdag, 10 februar, 2007, Blogger Siri said...

freesbee we like! :D

 
At tirsdag, 13 februar, 2007, Anonymous Anonym said...

Ugh-ugh!
apropo frisbee-evangelisering...Ikke ta den ringspill variasjonen hvor maleserene(heter dem det?) må kjøpe is til alle fra Norge, da;) Tjihi..jeg må bare inrømme at jeg følger ivrig med på denne bloggen og har gjort det lenge....men nå klarte jeg ikke å være anonym lenger :)Utrolig stilig stunt Knut"museskrik" Øyvind!Bøyer meg i støvet...
Guds fred!
Ingvild

 
At tirsdag, 13 februar, 2007, Anonymous Anonym said...

Frisbee e tingen ja! Nå har me snart klart et hefte med dei forskjellige idrettane og klistremerker med kristent budskap klart!
JA til Frisbee til Afrika!

 

Legg inn en kommentar

<< Home