tirsdag, juli 18, 2006

Frankrike i boks


Vårherre har lagt 1 stk. ferdiglagt gjerning foran oss i Frankrike, så nå blir vi frivillige arbeidere i en evangelisk kirke stappfull av fransktalende. De har en uoppdatert nettside for den nysgjerrige som er på fransk for de som forstår seg på slikt.. (www.noisy-protestants.com)
Apropos fransk, så skrider læreprosessen frem i samme hastighet som bølgene på Sandvesanden. Hans Kristian har skrevet sin første mail på fransk, og Sveinung har ført sin første samtale med en fransktalende fyr. Tross stryk på eksamen i fransk ved NTNU, ble Sveinung rost opp i skyene for sine franske evner på GF Normisjon, av denne franske fyren. - Gutta på gulvet vet alltid best. Det har jeg alltid sagt..

4 Comments:

At søndag, 23 juli, 2006, Blogger Siri said...

halloen du! tenkte eg sko jera de litt lettare for deg.. :)

ska sei dåkke e flinke me mali turen! de blir stort vil eg tru! :D

 
At søndag, 30 juli, 2006, Blogger Lillian said...

heisann! fant den fantastiske bloggen dokkas her. Dokke må ha ein alle tiders tur, og opphold i både frankrike, og mali! Dokk komme te å klara dokk bra, det vil nok kompisen vår der oppe sørga for!;)

 
At tirsdag, 01 august, 2006, Anonymous Anonym said...

Takk lillian! Me føle me går inn i ferdiglagte gjerninger! Det mesta har lagt seg te rette (te slutt i alle fall)

 
At onsdag, 23 august, 2006, Anonymous Anonym said...

Kjære brødre i ånden!
Jeg vil med dette gratulere... ja meg selv først og fremst for å ha skrevet min første meldingen på bloggen deres. Har litt dataskrekk..men jeg skal prøve å være flink. men det må vel gå i fransk etterhvert. Jeg benytter anledningen til å ønske velkommen til (bruk av) min residens i anledning avreise(del 1) Paris.
-Konquet-

 

Legg inn en kommentar

<< Home