lørdag, september 30, 2006

Til bords med høvdingen



Der var vi direkte inne igjen. Gutta boys er inne i innspurten i Paris. Nå handler det om å avslutte det vi har begynt på her, før vi drar videre. Derfor bruker vi tiden på å henge med ungdommene her, lage ferdig presentasjonsfilmen som vi er med og mekker for menigheten, og rydde opp etter oss. I uka som gikk hadde vi to stk "days off", hvor vi skeia skikkelig ut og fikk med oss de to siste attraksjonene Paris har å by på. Versailles og Disneyland - en høydare. På søndag venter noe som vi har gleda oss til lenge. Da skal vi på middag hos mr. Simon Basque. Han er på en måte som en høvding. En festlig type som bruker hele spekteret av humor og alvor. Det blir siste skikkelige middag på en uke. For i hele neste uke skal vi på retreat, bønn og faste i Taize. (sjekk ut www.taize.fr/no). God helg!

2 Comments:

At fredag, 10 november, 2006, Anonymous Anonym said...

Hallo!!
Jeg har ikke fått vært så aktiv på siden deres, ganske enkelt fordi jeg ikke har vært på nett for tiden. Det er egentlig en skjenerell tistand i mitt liv: Jeg er skjeldent på nett:-) Utrolig spennende å lese om det dere holder på med.. Jeg ber om Guds fred og beskyttelse over dere og arbeidet dere driver med.

Klem fra elisabeth

 
At fredag, 10 november, 2006, Anonymous Anonym said...

Unnskyld for fæl skrivefeil.. Og jeg skal bli lærer.. grunnen til at jeg egentlig gikk inn her var fordi jeg har et godt forslag å komme med. (Det er ikke sikkert dere syns det...) I går bestilte meg og Linn Elise + tre andre billetter til Etiopia, og her kommer min forespørsel: Hva sier dere til en uke ferie i Kenyas perle, Mombasa i midten av mars? Vi har bestilt flybilletter fra 9.-17. mars:-) Ka sier du, snakkes i Mombasa, Hans?

Elisabeth

 

Legg inn en kommentar

<< Home