lørdag, juli 29, 2006

Hilsen fra det varme sør


Hallo folkens! Eg kom plutselig på at eg ikkje har allverdens med adresser. Så alle som har håp om å få postkort frå Sahara, Timbuktu eller noge lignande må legga inn adresså si her!

Ellers så e me i ferd me å gjera oss ferdige med vaksinene, visumsøknad e sendt, og me kan snart starta nedtellingen te avreise. Ein gla'nyhet om Paris e at me har hørt om ein som va ettåring i den menigheten me ska te som blei toåring fordi det va så kjekt! Det love bra! Nyt siste rest av sommaren (juli varmeste måned på 100 år) og legg inn adresser!
Au revoir!

5 Comments:

At tirsdag, 01 august, 2006, Blogger totliii said...

kan eg få kort!? eg vil ha kort! eg elske å få kort! så hvis eg skrive adresså mi her så dumpe d plutseligt et kort frå paris å et frå bamako å et frå ein aen plass jedna neri den? (krave mitt e altså minimum 3 kort) tihi!

 
At tirsdag, 01 august, 2006, Anonymous Anonym said...

Ja, me kan ikkje lova 3 kort te alle, men me ska i alle fall gjera vårt besta for at alle får minst ett! Kim vett, kanskje dei ikkje selge postkort i Sahara :p

 
At torsdag, 17 august, 2006, Blogger Tove said...

Hallaisen!!!

Naa nerme d seg fort ja!!

Her borte i USA he me faatt en skikkelig kul postkasse!! et hakk bedre hvis d va aent enn reklame i an saa postkost er svert velkomne!!! Faar eg en adresse ska eg senda et i retur :)

Tove Birkeli
3004 11th Ave. S.
Grand Forks
58201 ND - USA

 
At lørdag, 26 august, 2006, Anonymous Anonym said...

Eg har lyst på kort vettu, har fått kort av andre så har vært i mali så eg syns dåkkår bør klara å senda et o ;o)

Adresså mi e
Katrine Apeland
Emilies vei 23 a
1430 ÅS

God tur kjære venner!!

 
At mandag, 25 september, 2006, Anonymous Anonym said...

Hei hei!
Trur kanskje du har fått adresså mi allerede, men for å vara sikker på at eg får kort så legge eg den inn her og:
Hildegunn Whyte Gaardsø
Suhms gate 28
0362 Oslo

Gjekk det an å finna filmene dåkke har laget innpå her?
Trenge litt veiledning eg for å finna fram te sånnt...
Ellers så syns eg det e på tide dåkke oppdatere denne bloggen litt!!!

Hildegunn (storesøster til Hassan)

 

Legg inn en kommentar

<< Home