onsdag, oktober 11, 2006

GoMali - nå i Mali


Endelig så fortsette eventyret i verdens 4 fattigste land. Vi kom frem igår kl 21:20 lokal tid. Tenke seg til å reise til sommer i begynnelsen av oktober? Frem til nå har det bare vært herlig med varmen, bortsett fra når vi skulle sove i natt :-) Like lite populært var det at eg hadde barre stillt klokken på hånden, og ikke på mobilen! Vi stod derfor opp 2 timer for tidlig! Idag har vi vært litt rundt på sightseeing og vært ute å handlet! Vi har allerede måtte investere i kjøleskap og naboen her driver å snekrer senger og skap til oss! Herlig herlig! Vel, detta va barra for å gi et lite livstegn frå alle som har bekymra seg! Mer inntrykk og bilder får komma seinare!
Takk for at dokke ber for oss! Me sette veldig stor pris på det!

Over og ut fra Bamako!

6 Comments:

At onsdag, 11 oktober, 2006, Anonymous Anonym said...

Halla Gutta:)

Godt å hørra at dåkkår har komt dåkkår heile fram!! Festligt å følla me på Bloggen dåkkas.
Hils Laila hvis dåkkår pluselig støte på na der ute i bushen:)
Fortsatt go tur!!

Be Blessed

Hilsen Lena:)

 
At onsdag, 11 oktober, 2006, Anonymous Anonym said...

Hei guttar!
Flott at det går bra me dokke. Me følle me her i Norheimskogen og.

Hils Laila fra oss og.

Hilsen onkel A og tante B

 
At torsdag, 12 oktober, 2006, Blogger Ranveig said...

Så bra at dere har kommet dere greit fram! Gleder meg til fortsettelsen. Agloturen som vi hadde med lørdagsmøtegjengen var veldig bra! Bra sosialt, bra åndelig, bra rett og slett. Lykke til med å bli kjent med Mali og menneskene dere treffer.

 
At torsdag, 12 oktober, 2006, Anonymous Anonym said...

Et friskt pust på lesesalen er å gå inn på bloggen deres.
Jeg likte kirkereklamevideoen og det lille jeg forstod, dere er flinke!

Videohilsenen deres fra Taize ble vist på fellesgudstjeneste til stor glede for forsamlingen. En liten huskeregel til neste snutt: skru ned bakgrunnsmusikken litt mer, da storsalen i Salem ikke er den beste plassen å høre videoopptak.

Endelig Afrika, så bra!!! Jeg gleder meg stortilt til neste rapport, måtte Gud stappe dere fulle av velsignelser!!

Sigurd

 
At torsdag, 12 oktober, 2006, Anonymous Anonym said...

Enjoy, enjoy!

 
At mandag, 16 oktober, 2006, Anonymous Anonym said...

Hei!Jeg følger med åssen dere har det i Mali!var i Mali selv ifjor, og må bare kommentere at jeg gjorde akkurat samme feil med vekking på mobilen!første natta..litt kjipt for de andre å bli vekka, ta seg en dusj, for så å vite at de kan sve litt lengre!Stå på i mali!

Ala ka duba aw ye!

hilsen kjersti, som savner mali!

Kjersti

 

Legg inn en kommentar

<< Home