lørdag, august 26, 2006

Afrikansk stemning i Haugaland Kraft


I Sommer har Hassan og jeg jobba og tjent landet og penger til den store gullmedaljen. Den siste uka har Hassan som tidligere kjent samla baller og morrosaker rundt omkring på Haugalandet, mens jeg har jobbet med Fjernvarme i Haugaland Gass. Da jeg fredag hadde siste arbeidsdag, hadde likegodt Bjørn Inge - kollega, Breiflabbentusiast og Namibiafiskeforsker/festlig type dratt i gang afrikansk stemning på den bortreiste sjefens kontor. Og se: "Det var overmåte godt.." Muffens, trommerytmer, afrikansk equipment og sterkt reflekterte ord på rim fylte rommet til randen. Vi har nå fått en ny utfordring av gutta på avdelingen i Haugaland Kraft. Ikke bare skal vi være gode medmennesker, heie på de lokale, og gjøre Jesus tilgjengelig for folk, men nå har jeg også fått utfordring å undersøke muligheten for fjernvarme i Mali! Lange avstander, mye sand og mye varme kan fort gjøre dette til storindustri. Den som lever får se..

1 Comments:

At søndag, 27 august, 2006, Blogger Nancy said...

Halla Guttar!! =)

Tenkte barra eg sko ta å senda ein liten hilsen te dåkke eg!
Må kosa dåkke kjempe møkje der nere å lykke te me Fransken!!
Komme nok te å bli heilt fantastisk!!

Sørga for å ta masse fine bilder så me kan få sjå itte på!! =)

-Nancy-

 

Legg inn en kommentar

<< Home